A Lionhead vezére, Peter Molyneux az OXM-nek adott interjúban elárulta, a kizárólag Kinectre épülő Fable: The Journey-ben nem működne jól a közelharc, így a játékmenet ezen szekvenciája kimarad majd az E3-on bemutatott új részből.
Molyneux úgy nyilatkozott, hogy bár megoldható lenne, hogy legyen közelharc a Fable: The Journey-ben, a Kinecttel egyelőre nem valósítható meg maradéktalanul az a minőség, amit ő elképzelt. A dizájner elmondta, hogy a közelharccal, így a kardozással és a lövöldözéssel az a legnagyobb problémája, hogy az ember azonnali visszajelzést vár, de a Kinecttel egyelőre ez nem oldható meg, mert audiovizuálisan nem azt az élményt kapja az ember, amit elvárna. Molyneux azonban szeretné, ha a játékos érezné az erőt, a hatalmat és minden ezzel járó hatást, így a rövid fejlesztési idő miatt kimarad a The Journey-ből a közelharc.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…