A Lionhead vezére, Peter Molyneux az OXM-nek adott interjúban elárulta, a kizárólag Kinectre épülő Fable: The Journey-ben nem működne jól a közelharc, így a játékmenet ezen szekvenciája kimarad majd az E3-on bemutatott új részből.
Molyneux úgy nyilatkozott, hogy bár megoldható lenne, hogy legyen közelharc a Fable: The Journey-ben, a Kinecttel egyelőre nem valósítható meg maradéktalanul az a minőség, amit ő elképzelt. A dizájner elmondta, hogy a közelharccal, így a kardozással és a lövöldözéssel az a legnagyobb problémája, hogy az ember azonnali visszajelzést vár, de a Kinecttel egyelőre ez nem oldható meg, mert audiovizuálisan nem azt az élményt kapja az ember, amit elvárna. Molyneux azonban szeretné, ha a játékos érezné az erőt, a hatalmat és minden ezzel járó hatást, így a rövid fejlesztési idő miatt kimarad a The Journey-ből a közelharc.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…