Derek Watts, a Mass Effect 3 művészeti igazgatója a CVG-nek adott interjúban mesélt a sorozat művészeti szekcióját érintő problémákról, és Shepard állandó fegyverhordozójáról, Taliról, akiről a harmadik részben végleg lehull a lepel.
Watts az interjú során úgy nyilatkozott, hogy a Mass Effect volt az első olyan címük, mely a jelenlegi konzol generációra készült, így akkor még úgy gondolták, a játék művészeti szempontból kiválóra sikeredett, elégedettek voltak a végeredménnyel. Azonban a visszajelzésekből már körvonalazódott, művészetileg valóban nagyon jól sikerültek az egyes helyszínek, de a játékmenet szempontjából közel sem volt olyan kielégítő a végeredmény. A művészeti igazgató elárulta, a játék motorjával nem volt könnyű dolgozni, mert hiába szerettek volna nyitott tereket, lecsapott íveket, nagy távlatokat megjeleníteni, a motor nem mindig volt képes erre.
Az interjú során természetesen szóba került Shepard hű társa, Tali'Zorah is, akinek valódi külsejére továbbra is nagyon kíváncsiak a rajongók. Watts elmondta, a harmadik részben biztosan lehull a lepel Tali külsejéről, de egyelőre még a csapat se tudja, mit is rejt a főhősnő maszkja.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…