Derek Watts, a Mass Effect 3 művészeti igazgatója a CVG-nek adott interjúban mesélt a sorozat művészeti szekcióját érintő problémákról, és Shepard állandó fegyverhordozójáról, Taliról, akiről a harmadik részben végleg lehull a lepel.
Watts az interjú során úgy nyilatkozott, hogy a Mass Effect volt az első olyan címük, mely a jelenlegi konzol generációra készült, így akkor még úgy gondolták, a játék művészeti szempontból kiválóra sikeredett, elégedettek voltak a végeredménnyel. Azonban a visszajelzésekből már körvonalazódott, művészetileg valóban nagyon jól sikerültek az egyes helyszínek, de a játékmenet szempontjából közel sem volt olyan kielégítő a végeredmény. A művészeti igazgató elárulta, a játék motorjával nem volt könnyű dolgozni, mert hiába szerettek volna nyitott tereket, lecsapott íveket, nagy távlatokat megjeleníteni, a motor nem mindig volt képes erre.
Az interjú során természetesen szóba került Shepard hű társa, Tali'Zorah is, akinek valódi külsejére továbbra is nagyon kíváncsiak a rajongók. Watts elmondta, a harmadik részben biztosan lehull a lepel Tali külsejéről, de egyelőre még a csapat se tudja, mit is rejt a főhősnő maszkja.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…