Karl Stewart, a Crystal Dynamics termékigazgatója egy interjúban elárulta, azért volt szükség a Tomb Raider rebootra, mert a rajongók már nem igazán tudtak azonosulni Lara karakterével, így markáns változtatásokra volt szükség.
Stewart az interjúban elmondta, Lara már nem igazán volt a játékiparban releváns karakter, a rajongók nehezen tudtak azonosulni vele, mert nem igazán volt emberközeli, így elérkezettnek látták az időt, hogy változtassanak ezen, s ehhez egy Tomb Raider reboot remek alkalmat és lehetőséget szolgáltatott. Éppen ezért az új részben Lara karaktere a gyökerekből fog táplálkozni, sokkal megközelíthetőbb, és valósághűbb karakter lesz.
A termékigazgató úgy véli, az évek során ikonná vált a csinos kalandor, így joggal hidegült el a rajongóktól. A reboot azonban lehetőséget biztosít, hogy megismerkedhessünk Lara múltjával, fiatal énjével, amikor még közel sem volt sebezhetetlen, és igazi túlélő.
A Tomb Raider reboot 2012 őszén fog megjelenni.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…