Christian Elverdam, a Hitman Absolution játékmenetért felelős vezetője a CVG-nek adott interjúban elárulta, miért volt szükség közel hat évre, hogy új Hitman részt jelentsenek be.
Elverdam elmondta, hat évvel ezelőtt az új Hitman rész fejlesztése előtt az volt a fő feladata a csapatnak, hogy milyen technológia lesz szükséges az új részhez, és azt milyen módon tudják házon belül megvalósítani, így a fejlesztés kezdetén azt vették alapul, hogy melyek a Hitman legfontosabb területei, s hogyan tudnának azokon javítani.
A fejlesztő úgy véli, a Glacier 2 motornak, s így a játéknak is a legfontosabb pillére a mesterséges intelligencia, mely már az E3-as demó alatt is megmutatta, mennyit fejlődött az előző részekhez képest. Példaként azt a részt hozta fel Elverdam, amikor a 47-es ügynök rendőrnek öltözve bemegy egy hippi tanyára, s mivel ők nem igazán foglalkoznak a rendőrökkel, csak annyit mondanak neki, hogy húzzon el. De, ha megfelelő uniformist húzunk magunkra, akkor ugyanezek a hippik már barátságosan fogadnak minket.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…