William Fairfield, a Guild Wars 2 tartalmi designere a játék blogján egy bejegyzésben elárulta, a második részben alapos változásokon esnek át a dungeonök, melyek a jövőben csapat alapú kihívásokat ígérnek majd.
Fairfield a bejegyzésben elmondta, a fejlesztés során az ArenaNet búcsút intet a korábbi klasszikus tank, DPS, gyógyító szentháromságnak, így az MMO-játékok klasszikus főellenségek elleni összecsapások sokkal taktikusabb, és csapatközpontú kihívást ígérnek majd. Mostantól ugyanis valaki magára vonja az aggrot, addig egy másik őt gyógyítja, míg a többiek amivel csak lehet, püfölik a főellenfelet.
A dungeonök ilyen formája azt jelenti, hogy nem egyetlen erős karakter diktálja a dungeon alakulását, hanem a teljes csapat hozzájárul a sikerhez, mert csakis egymást segítve tudnak előrelépni. Ez azt is maga után vonja, hogy közösen fogunk döntéseket hozni, és közösen választjuk meg, merre haladunk majd tovább.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…