Ken Levine múltkor a BioShock: infinite helyszínéül szolgáló Columbia történelméről, múltjáról mesélt, míg a mostani fejlesztői videóban a város lebegő kerületeit összekötő, a játékmenetet alapvetően meghatározó sínrendszert ismerteti.
Columbia több kisebb lebegő szigetből áll, így a köztük történő közlekedés és szállítás a városrészeket összekötő sínrendszeren keresztül történik, amit a játék során mi nem csak "utazásra", de akár menekülési útvonalként, vagy vertikális csatatérként is használni fogunk.
A Bioshock: Infinite PC, Xbox 360 és PlayStation 3 (Move támogatással) platformokra készül, és valamikor 2012-ben mutatkozik majd be.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…