Tore Blystad, a játék direktora a DigitalTrends-nek adott interjúban elmondta, a Hitman Absolution sokkal szélesebb közönséget szólít majd meg, miközben megtartja fő magját, amivel a hardcore rajongók is elégedettek lesznek.
Blystad az interjúban úgy nyilatkozott, a Hitman korábbi részeire egy hosszan tartó tanulási görbe volt a jellemző, túlságosan sokáig tartott, és nehéz volt igazán ráérezni a játék lényegére, így a sorozat későbbi epizódjai nem igazán tudtak új rajongókat toborozni, a játék nehézsége ugyanis elriasztotta őket.
A direktor elmondta, éppen ezért a Hitman Absolution fejlesztése során az nyújtja a legnagyobb kihívást, hogy sokkal könyebben tanulhatóbbá, játszhatóbbá tegyék a játékot, miközben megtartsák a játék kemény, hardcore oldalát is. Utóbbira azért van szükség, mert az IO Interactive nem szeretné elűzni a régi, lojális rajongókat.
Az interjú végén szóba került a játék alatt dolgozó új Glacier 2 engine is, mely Blystad elmondása szerint nagyon komoly mesterséges intelligenciával vértezi fel a játékbeli karaktereket. Például bármilyen irányból is támadjuk majd kiszemelt áldozatunkat, biztosak lehetünk benne, hogy visszatámadnak, és a megfelelő módon reagálnak a kialakult helyztre.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…