Tore Blystad, a játék direktora a DigitalTrends-nek adott interjúban elmondta, a Hitman Absolution sokkal szélesebb közönséget szólít majd meg, miközben megtartja fő magját, amivel a hardcore rajongók is elégedettek lesznek.
Blystad az interjúban úgy nyilatkozott, a Hitman korábbi részeire egy hosszan tartó tanulási görbe volt a jellemző, túlságosan sokáig tartott, és nehéz volt igazán ráérezni a játék lényegére, így a sorozat későbbi epizódjai nem igazán tudtak új rajongókat toborozni, a játék nehézsége ugyanis elriasztotta őket.
A direktor elmondta, éppen ezért a Hitman Absolution fejlesztése során az nyújtja a legnagyobb kihívást, hogy sokkal könyebben tanulhatóbbá, játszhatóbbá tegyék a játékot, miközben megtartsák a játék kemény, hardcore oldalát is. Utóbbira azért van szükség, mert az IO Interactive nem szeretné elűzni a régi, lojális rajongókat.
Az interjú végén szóba került a játék alatt dolgozó új Glacier 2 engine is, mely Blystad elmondása szerint nagyon komoly mesterséges intelligenciával vértezi fel a játékbeli karaktereket. Például bármilyen irányból is támadjuk majd kiszemelt áldozatunkat, biztosak lehetünk benne, hogy visszatámadnak, és a megfelelő módon reagálnak a kialakult helyztre.
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…
A Lost in Random: The Eternal Die a Lost in Random világából merít, de játékmenete…
A Viewfinder a Portal és ahhoz hasonló logikára épülő játékok ismerős megoldásai közé egy új…
A HeroQuest ihlette dungeon crawler immár negyedik résszel jelentkezik.
December 11-én érkezik a mozikba a Legénybúcsú, Szente Vajk azonos című színdarabjának filmadaptációja. A sajtótájékoztatón…