15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Electronic Arts semmit se szeretne a véletlenre bízni, és minden eszközt megragad, hogy megtörje a Call of Duty, és az Activision FPS-egyeduralmát. A tervek szerint csak a marketingre 100 millió dollárt költ a kiadó.

A Call of Duty rendre ötletes és rengeteg pénzt felemésztő reklámkampányokkal hirdeti magát, így az Electronic Arts ezen a téren is igyekszik majd felvenni a kesztyűt. John Riccitiello, az EA elnöke szerint idén ősszel durván százmillió dolláros marketingkampánnyal igyekeznek népszerűsíteni a Battlefield harmadik részét, ami így nem csak minőségben, de reklámozásban is simán felveszi majd a harcot az új, eddig be nem jelentett, szintén őszre datált Call of Duty-val.

 

Egy korábban kiszivárgott adatlap szerint valószínűleg november másodikán fog megjelenni a Battlefield 3, ami PC, X360 és PS3 platformokon teszi tiszteletét.

Legfrissebb bejegyzések

Az HBO Max 2026-os kínálata

A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…

2025-12-19

LUMO 2 – betekintő

A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…

2025-12-17

VEX MAGE – betekintő

Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…

2025-12-17

Used Cars Simulator – Korai Hozzáférés betekintő

Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!

2025-12-13

Escape Simulator 2 – betekintő

A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…

2025-12-13