Markus Mäki, a Remedy egyik vezetője nyilatkozta ma a GDC-n azt, hogy eredetileg nem a fejlesztőcsapat döntése volt X360 exkluzívként megjelentetni az Alan Wake-et.
Bár annakidején, mikor bejelentették, hogy elkaszálták a PC-s változatot (ami mellékesen az eredeti tervek szerint a játék fő platformja lett volna), a Remedy részéről Oskari Häkkinen kommentálta az eseményeket, mégpedig azzal érvelve, hogy kis csapat lévén előnyösebb számukra, ha csak egy platformra koncentrálnak és ez történetesen az X360 lett.
Ehhez képest mindenképpen érdekes fordulat Markus Mäki nyilatkozata, miszerint egyrészt nem technikai kényszer volt a kasza, sőt nem is Finnországban döntöttek az ügyről.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…