Aki esetleg amiatt aggódot, hogy a PC-s Battlefield 3 háttérbe szorítja majd a konzolos testvéreket, annak Gustav Tilleby művészeti igazgató szavai bizonyára megnyugtatásként fognak szolgálni.
Tilleby ugyanis a GDC-n a NowGamer stábjának adott interjúban világossá tette, a DICE ugyanolyan fontos platformnak tartja az X360-at és PS3-at, mint a PC-t, és az új technológiájuknak köszönhetően megoldható, hogy mindegyik platformon elképesztő minőségben prezentálják majd a Battlefield harmadik részét. A művészeti igazgató elmondása szerint az egész trükkje, hogy az új renderelési technikának köszönhetően sokkal kevesebb komplex számolást igényel a Battlefield 3, így a technikailag gyengébb konzolokon is jobb minőséget lehet elérni, természetesen, ettől még a maximumot préselik majd ki az X360-ból és a PS3-ból.
A Battlefield 3 idén ősszel fog a boltokba kerülni, PC, X360 és PS3 platformokon, és szerencsére két friss képet is tudunk mutatni a játékból.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…