A Remedy vezető beosztású alkalmazottja, Markus Maki a CVG-nek adott interjúban elárulta, mikor exkluzív szerződést írtak alá a Microsofttal, akkor az egyben volt üzleti és technológiai döntés a finn csapat számára.
Maki az interjúban elmondta, anno nagyon nehéz döntés volt meghozni, hogy a kezdetben PC, X360 és PS3 platformokra is bejelentett Alan Wake végül kizárólag csak a Microsoft konzolján jelenjen meg. A döntés hátterében azonban több összetevő is állt, és ahogy Maki elmondta, végül üzleti és technológiai okai voltak, hogy az X360 mellett döntöttek. A Remedy ugyanis szeret egyetlen dologra koncentrálni, ezért nem is került többjátékos mód a tavaly májusban megjelent játékba.
Persze azért a döntés nyoma nem tűnt el nyomtalanul, mint kiderült, a finn csapat ugyanis tervezte, hogy licenszeli az Unreal Engine 3-at, de végül letettek róla. Maki elárulta, ez még az előtt volt, hogy az X360 vagy a PS3 egyáltalán megjelent volna.
Mosd tisztára a neved a Bellwright túlélő kalandjátékban!
Érdekes produkciónak érkezik ez a Transformers Egy, amely október 10-től lesz látható itthon. Az animációs…
A harckocsizók összefoghatnak a mókamester hősökkel, hogy miután megettek egy finom pizzát, összecsapjanak a gonosz…
Az utolsó HBO MAX havi ajánlóba ezúttal a május 1–20. között megjelenő filmeket és sorozatokat…
Egy hősi vérvonal leszármazottjaként a rajtad múlik a világ megmentése. Készen állsz a feladatra?