A Remedy vezető beosztású alkalmazottja, Markus Maki a CVG-nek adott interjúban elárulta, mikor exkluzív szerződést írtak alá a Microsofttal, akkor az egyben volt üzleti és technológiai döntés a finn csapat számára.
Maki az interjúban elmondta, anno nagyon nehéz döntés volt meghozni, hogy a kezdetben PC, X360 és PS3 platformokra is bejelentett Alan Wake végül kizárólag csak a Microsoft konzolján jelenjen meg. A döntés hátterében azonban több összetevő is állt, és ahogy Maki elmondta, végül üzleti és technológiai okai voltak, hogy az X360 mellett döntöttek. A Remedy ugyanis szeret egyetlen dologra koncentrálni, ezért nem is került többjátékos mód a tavaly májusban megjelent játékba.
Persze azért a döntés nyoma nem tűnt el nyomtalanul, mint kiderült, a finn csapat ugyanis tervezte, hogy licenszeli az Unreal Engine 3-at, de végül letettek róla. Maki elárulta, ez még az előtt volt, hogy az X360 vagy a PS3 egyáltalán megjelent volna.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…