Az Epic főnöke, Mike Capps a GDC-n egy vele készült interjúban sztorizott a Gears of War fejlesztésekor felmerülő problémákról, többek között arról, hogy pengeélen táncolt Marcus kalandjának a sikere.
Capps az interjúban elárulta, hogy a Gears of War fejlesztése a kezdetektől fogva nem volt zökkenőmentes, hisz egy teljesen tapasztalatlan csapat vágott bele egy olyan játék készítésébe, ami egy akkoriban még nagyon friss, alig ismert konzolon, és egy akkoriban, szintén ismeretlen technológiát használva készült. Az Epic főnöke elmondta, közben az egyre gyorsabban közeledő megjelenési dátum is komoly terheket rót rájuk, miközben folyamatosan ügyelni kellett az időre, az erőforrásokra és az ütemezésre, ami azért okozott fejtörést a csapatnak, mert alapfunkciók sorsa múlott ezen. A cél viszont mindvégig a csapat szeme előtt lebegett, és Capps szerint a GTA III-hoz hasonlóan, ők is forradalmat szerettek volna csinálni a TPS stíluson belül.
Az Epic vezér azzal zárta interjúját, hogy a kezdeti nehézségek után a folytatások, és így a harmadik rész fejlesztése is sokkal gördülékenyebben zajlik már, hiszen hét évnyi tapasztalattal rendelkezik a csapat.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…