Gary Penn, az ex-DMA Designs korábbi alkalmazottja a Gamasutrának nyilatkozva elárulta, nem sok kellett hozzá, hogy korunk egyik meghatározó alkotása, a Grand Theft Auto a kukában végezze.
Az ex-DMA Designs munkatársa az interjúban két kritikus hibát emelt ki, ami miatt majdnem törölték a GTA első epizódját. Az egyik az állandó fagyás volt, ami gyakorlatilag tesztelhetetlenné tette a játékot, ugyanis az első pár perc után összeomlott a játék. A másik hiba a rendőrök rutinjának megőrülése volt, akik egyik nap mindenféle indok nélkül agresszívan támadni kezdték a játékost. Ez annyira megtetszett a fejlesztőknek, hogy végül bekerült a játékba, mint kulcsfontosságú elem.
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…
A Lost in Random: The Eternal Die a Lost in Random világából merít, de játékmenete…
A Viewfinder a Portal és ahhoz hasonló logikára épülő játékok ismerős megoldásai közé egy új…