15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A legújabb fejlesztői jegyzetben a készítők a valósághű vezetési élményről, az autók kezelhetőségéről, a fizikáról, és a járgányok vizuális megvalósításáról mesélnek.

A DiRT harmadik része PC-n, X360-on és PS3-on egyaránt május 24-én rajtol világszerte, a Codemasters pedig ígéri, minden eddiginél valósághűbb vezetési élményt kínál majd a játék. A mostani fejlesztői naplóból megtudhatjuk, hogyan sikerült elérni, hogy a különböző autógyártókkal végzett közös munka eredményeként minden autónak egyedi vezetési modellje van, miközben mind a fizika, mind a vizualitás terén is erősen támaszkodtak a különböző gyártók szaktudására.

Legfrissebb bejegyzések

Zúzógép – Filmkritika

Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…

2025-12-03

Anima Gate of Memories: I&II Remaster – betekintő

Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…

2025-12-03

HBO Max – 2025. decemberi ajánló

Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…

2025-12-01

Christy – Filmkritika

Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…

2025-11-30

Wall World 2 – játékteszt

A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…

2025-11-30

Benedict Cumberbatch csatlakozik a World of Tanks Ünnepi hadműveletéhez – kezdődik a mágikus téli offenzíva

A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…

2025-11-30