Az Okami a maga idejében nagyszerű játék volt, s ezt bizonyítja, hogy folytatását, a DS-re megjelenő Okamident rengetegen várják, ehhez képest kereskedelmi szempontból mégsem váltotta be a Capcom hozzá fűzött reményeit. Vajon miért?
A kérdéssel kapcsolatban a cég egyik producere, Motohide Eshiro osztotta meg velünk gondolatait. Mint mondta, hivatalosan nem nyilatkozhat az ügyben, de személyes véleménye szerint a problémát az új konzolok akkori megjelenése jelentette. Szerinte pusztán annyi történt, hogy mindenki akkor mutatta be az új gépét, és így kevesebb figyelem jutott a még PS2-re megjelenő játékok számára. Tehát egyszerűen rosszkor jelent meg.
Az érdekes kérdés most az, hogy ez megismétlődik-e a DS-re megjelenő Okamidennel is, aminek európai és amerikai debütálása egyelőre még várat magára, miközben a Nitendo rajongótábor zömének figyelmét a 3DS piacra dobása köti le…
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…