Paul Marino, a BioWare egyik vezető dizájnere a frissen adott interjújában arról beszélt, mi mindent terveznek, hogy a játékosok a lehető legjobb élménnyel gazdagodjanak, ha a The Old Republic-ot választják.
Marino első sorban arról beszélt, hogyan léphetünk majd interakcióba a TOR világában előforduló NPC-kkel. Elmondta, hogy a BioWare másik nagysikerű sci-fi drámáját, a Mass Effectet veszik alapul és a már ott jól bevált rendszert fejlesztik tovább. Ennek megfelelően rengeteg lesz a rendezett szituáció szépen felépített dialógusokkal, melyeket átvezető videókra emlékeztető képi megoldások kísérnek majd.
A párbeszédek során adott válaszok mind a játékmenet lényegi részét képezik, s mindezt filmszerű formában tálalják. A dolog lényegét firtatva Marino elmondta, mindet megoldhatnák egy egyszerű point-and-click rendszerben, pusztán szöveges felülettel, viszont akkor a játékosok nem érezhetnék át annyira döntéseik súlyát, és következményeit.
A Star Wars: The Old Republic valamikor az év közepén jelenik majd meg, s ez lesz a második MMO a SW univerzumban a Galaxies után.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…