Paul Marino, a BioWare egyik vezető dizájnere a frissen adott interjújában arról beszélt, mi mindent terveznek, hogy a játékosok a lehető legjobb élménnyel gazdagodjanak, ha a The Old Republic-ot választják.
Marino első sorban arról beszélt, hogyan léphetünk majd interakcióba a TOR világában előforduló NPC-kkel. Elmondta, hogy a BioWare másik nagysikerű sci-fi drámáját, a Mass Effectet veszik alapul és a már ott jól bevált rendszert fejlesztik tovább. Ennek megfelelően rengeteg lesz a rendezett szituáció szépen felépített dialógusokkal, melyeket átvezető videókra emlékeztető képi megoldások kísérnek majd.
A párbeszédek során adott válaszok mind a játékmenet lényegi részét képezik, s mindezt filmszerű formában tálalják. A dolog lényegét firtatva Marino elmondta, mindet megoldhatnák egy egyszerű point-and-click rendszerben, pusztán szöveges felülettel, viszont akkor a játékosok nem érezhetnék át annyira döntéseik súlyát, és következményeit.
A Star Wars: The Old Republic valamikor az év közepén jelenik majd meg, s ez lesz a második MMO a SW univerzumban a Galaxies után.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…