Az E3 folyamán sokak várakozásának megfelelően végleges címet és látnivalókat is kapott a legújabb Zelda projekt, amely Aonuma állítása szerint mégsem lesz annyira egyszerű, mint Miyamoto korábban sugallta.
Shigeru Miyamoto nemrég úgy nyilatkozott, hogy az akkor még konkrét cím nélküli The Legend Of Zelda játék felhasználóbarátabb lesz, vagyis könnyedebb, egyszerűbb, mint a megszokott színvonal. Ezt Eiji Aonuma cáfolta meg a napokban, aki elmondta, másként lesz könnyebb a játék, mint azt Miyamoto-san szavaiból a sajtó leszűrhette. Könnyebb valóban, de nem szimpla.
A puzzle-ök nehézségi szintje kemény lesz, ugyanakkor mindig tudni fogjuk, hogy éppen mi is a feladatunk vele. A könnyű kirakósdik abszolválása nem rendelkezik komoly értékkel, azokat kipakoljuk hamar és már túl is vagyunk rajta. Aonuma nem szeretné, ha ez így lenne, ezért teszik a puzzle szekciókat elgondolkodtatóvá, hogy a játékosok érezzék teljesítményük magas mértékét.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…