Az E3 folyamán sokak várakozásának megfelelően végleges címet és látnivalókat is kapott a legújabb Zelda projekt, amely Aonuma állítása szerint mégsem lesz annyira egyszerű, mint Miyamoto korábban sugallta.
Shigeru Miyamoto nemrég úgy nyilatkozott, hogy az akkor még konkrét cím nélküli The Legend Of Zelda játék felhasználóbarátabb lesz, vagyis könnyedebb, egyszerűbb, mint a megszokott színvonal. Ezt Eiji Aonuma cáfolta meg a napokban, aki elmondta, másként lesz könnyebb a játék, mint azt Miyamoto-san szavaiból a sajtó leszűrhette. Könnyebb valóban, de nem szimpla.
A puzzle-ök nehézségi szintje kemény lesz, ugyanakkor mindig tudni fogjuk, hogy éppen mi is a feladatunk vele. A könnyű kirakósdik abszolválása nem rendelkezik komoly értékkel, azokat kipakoljuk hamar és már túl is vagyunk rajta. Aonuma nem szeretné, ha ez így lenne, ezért teszik a puzzle szekciókat elgondolkodtatóvá, hogy a játékosok érezzék teljesítményük magas mértékét.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…