John McCormack, a Fable a művészeti részleg vezetője egy interjúban elárulta, a harmadik részben élettel töltik meg Albion vidékeit, erdejeit, így végre nem csak szárnyasokra és hűséges kutyánkra korlátozódik az állatvilág.
McCormack a Beauty of Games-nek nyilatkozva elmondta, már az első rész óta nagyon zavarja, hogy élettelenek a Fable vidékei, erdejei, azonban nagyon nehéz rávenni a grafikusokat, animátorokat, hogy kisebb, pepecselős munkákkal is foglalkozzanak, ami valahol érthető is, hiszen az ő erőforrásaik is korlátozottak.
A harmadik részben azonban remélhetőleg minden megváltozik, az átvezetők, a szimuláció, az animáció, a gesztusok,stb. után végre elkezdtek olyan apróságokkal is foglalkozni, mint a nyulak, lepkék, tehenek, patkányok, kacsák, hollók, molylepkék, keselyűk, gyíkok, szentjánosbogarak, libák és vörösbegyek modellezése. Egyelőre nem tudni, hogy ezek az állatok színesíteni fogják-e Albiont, de azért nem lenne rossz, ugye?
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…