16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Activision nem aprózta el a Modern Warfare 2 március végén megjelent első DLC-jének reklámkampányát, a kiadó csak az Egyesült Királyságban közel egymillió fontot költött a promócióra.

Sokak felháborodását váltotta ki, az Activision Modern Warfare 2 DLC-re kiszabott ára, az öt pályát tartalmazó csomag ugyanis tizenöt dollárba fáj a rajongóknak. A kiadó valószínűleg a magas árral szeretné kompenzálni a nagyra rúgó reklámköltségeket, az MCV szerint ugyanis csak az Egyesült Királyságban közel egymillió fontot költött promócióra a kiadó. Ez magában foglalja az online hirdetéseket, az újságokban megjelent reklámokat és a tévéreklámokat. A cég így szeretett volna az összes, közel 25 millió játékost számláló bázisához eljutni.

 

Legfrissebb bejegyzések

Az HBO Max 2026-os kínálata

A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…

2025-12-19

LUMO 2 – betekintő

A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…

2025-12-17

VEX MAGE – betekintő

Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…

2025-12-17

Used Cars Simulator – Korai Hozzáférés betekintő

Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!

2025-12-13

Escape Simulator 2 – betekintő

A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…

2025-12-13