16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Activision nem aprózta el a Modern Warfare 2 március végén megjelent első DLC-jének reklámkampányát, a kiadó csak az Egyesült Királyságban közel egymillió fontot költött a promócióra.

Sokak felháborodását váltotta ki, az Activision Modern Warfare 2 DLC-re kiszabott ára, az öt pályát tartalmazó csomag ugyanis tizenöt dollárba fáj a rajongóknak. A kiadó valószínűleg a magas árral szeretné kompenzálni a nagyra rúgó reklámköltségeket, az MCV szerint ugyanis csak az Egyesült Királyságban közel egymillió fontot költött promócióra a kiadó. Ez magában foglalja az online hirdetéseket, az újságokban megjelent reklámokat és a tévéreklámokat. A cég így szeretett volna az összes, közel 25 millió játékost számláló bázisához eljutni.

 

Legfrissebb bejegyzések

Zúzógép – Filmkritika

Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…

2025-12-03

Anima Gate of Memories: I&II Remaster – betekintő

Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…

2025-12-03

HBO Max – 2025. decemberi ajánló

Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…

2025-12-01

Christy – Filmkritika

Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…

2025-11-30

Wall World 2 – játékteszt

A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…

2025-11-30

Benedict Cumberbatch csatlakozik a World of Tanks Ünnepi hadműveletéhez – kezdődik a mágikus téli offenzíva

A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…

2025-11-30