Tameem Antoniades, a Ninja Theory társalapítója a CVG munkatársával folytatott beszélgetés során fejtette ki a véleményét az egyre inkább hype-olt 3D-s technológiával kapcsolatban.
Antoniades véleménye szerint a jelenlegi konzolgeneráció hardverei nem elég erősek ahhoz, hogy megfelelő minőségben és sebességben rendereljenek 3D-s effektusokat, így csak a következő generáció masináiban lát annyi potenciált, hogy az új, idén megjelent őrület komolyan elterjedjen. Antoniades a következőket nyilatkozta:
"A legfőbb probléma az, hogy ha rendes minőségben szeretnénk 3D-t renderelni, szemenként legalább 720p felbontásra és 60FPS-re van szükség, ami nagyjából azt jelenti, hogy 1080p-ben 120FPS-sel kellene renderelni a konzoloknak. Ilyen felbontás és képfrissítés mellett a jelenlegi generáció már csak nagyon visszafogott grafikára lenne képes."
"A technológia egyelőre tehát korlátoz minket, szóval most még nem fogunk olyan minőségű 3D-s játékokkal játszani, mint az Avatar film. De mivel minden generáció között legalább ötszörös-tízszeres fejlődést tapasztalhatunk, úgy gondolom, a következő generációval sikerül legyűrni ezeket az akadályokat. Forradalmi játékok fognak születni."
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…