Chris Sigaty, a StarCraft II vezető producere egy interjúban mesélt a StarCraft II egységfelhozataláról, ami az első részhez képest átlagosan negyven százalékkal nő meg, természetesen frakciónként.
Sigaty úgy nyilatkozott, mindenképpen szerettek volna nosztaligázni a folytatásban, szerették volna, ha a rajongók a régi időket emlegetve ülnek le a folytatáshoz, de azzal is tisztában volt a Blizzard, kellenek az újdonságok. A csapat állítja, ha jobban belemélyedünk majd a játékba, észrevehető lesz, mi minden változott a játékmenetben. Például a korábbi építkezési sorrendet teljesen elfeledhetjük, itt nem fognak működni a régi, zsigerből jövő taktikák, ugyanis néhány egységet alaposan megváltoztattak, körülbelül negyven százaléknyit minden fajnál, attól függően, hogy melyik oldalt választja majd a játékos. Emellett változtattak a mikromechanikán és az egyjátékos módban is olyan változtatásokat eszközölt a Blizzard, amivel változatossá tették a kampányokat és küldetéseket. Mindez azt jelenti, hogy minden pályának saját koncepciója lesz, mindig mást taktikát kell majd alkalmaznunk.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…
A Lost in Random: The Eternal Die a Lost in Random világából merít, de játékmenete…
A Viewfinder a Portal és ahhoz hasonló logikára épülő játékok ismerős megoldásai közé egy új…
A HeroQuest ihlette dungeon crawler immár negyedik résszel jelentkezik.
December 11-én érkezik a mozikba a Legénybúcsú, Szente Vajk azonos című színdarabjának filmadaptációja. A sajtótájékoztatón…