Chris Sigaty, a StarCraft II vezető producere egy interjúban mesélt a StarCraft II egységfelhozataláról, ami az első részhez képest átlagosan negyven százalékkal nő meg, természetesen frakciónként.
Sigaty úgy nyilatkozott, mindenképpen szerettek volna nosztaligázni a folytatásban, szerették volna, ha a rajongók a régi időket emlegetve ülnek le a folytatáshoz, de azzal is tisztában volt a Blizzard, kellenek az újdonságok. A csapat állítja, ha jobban belemélyedünk majd a játékba, észrevehető lesz, mi minden változott a játékmenetben. Például a korábbi építkezési sorrendet teljesen elfeledhetjük, itt nem fognak működni a régi, zsigerből jövő taktikák, ugyanis néhány egységet alaposan megváltoztattak, körülbelül negyven százaléknyit minden fajnál, attól függően, hogy melyik oldalt választja majd a játékos. Emellett változtattak a mikromechanikán és az egyjátékos módban is olyan változtatásokat eszközölt a Blizzard, amivel változatossá tették a kampányokat és küldetéseket. Mindez azt jelenti, hogy minden pályának saját koncepciója lesz, mindig mást taktikát kell majd alkalmaznunk.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…