A Blizzard tegnap jelentette be, hogy a StarCraft II megjelenését követő napokban és hetekben nem lesz lehetőségünk kontinenseken átívelő csatákat vívni, mindenki csak a saját régióján belül vitézkedhet.
A csapat azért döntött a kezdetben korlátozott többjátékos lehetőség mellett, mert céjuk a stabilitás fenntartása, a premier napján pedig több százezren, esetleg millióan esnek majd neki a játék szervereinek, és ez a kontinensek közötti nagy távolságok miatt komoly fennakadásokat okozhatna. MIndez azt jelenti, az első napokban és hetekben az amerikai, európai és ázsiai játékosok csak honfitársaikkal, saját régiójukon belül vívhatnak egymással párbajt.
A játék többjátékos bétája után amúgy elég sok kritika érte a készítőket, amiért semmi komoly újítást nem eszközöltek a folytatáson, Dustin Browder, a StarCraft II dizájnere azonban másként látja a dolgokat. A Gamasutrának nyilatkozva Browder elmondta, sose volt céljuk, hogy teljesen innovatív játékot hozzanak össze, a stúdióban mindent a minőségnek rendeltek alá, ugyanis ami egyszer már jól működött, azon nem is akartak változtatni.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…