A Blizzard tegnap jelentette be, hogy a StarCraft II megjelenését követő napokban és hetekben nem lesz lehetőségünk kontinenseken átívelő csatákat vívni, mindenki csak a saját régióján belül vitézkedhet.
A csapat azért döntött a kezdetben korlátozott többjátékos lehetőség mellett, mert céjuk a stabilitás fenntartása, a premier napján pedig több százezren, esetleg millióan esnek majd neki a játék szervereinek, és ez a kontinensek közötti nagy távolságok miatt komoly fennakadásokat okozhatna. MIndez azt jelenti, az első napokban és hetekben az amerikai, európai és ázsiai játékosok csak honfitársaikkal, saját régiójukon belül vívhatnak egymással párbajt.
A játék többjátékos bétája után amúgy elég sok kritika érte a készítőket, amiért semmi komoly újítást nem eszközöltek a folytatáson, Dustin Browder, a StarCraft II dizájnere azonban másként látja a dolgokat. A Gamasutrának nyilatkozva Browder elmondta, sose volt céljuk, hogy teljesen innovatív játékot hozzanak össze, a stúdióban mindent a minőségnek rendeltek alá, ugyanis ami egyszer már jól működött, azon nem is akartak változtatni.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…