Castlevania Lords of Shadow – Move támogatás nélkül

16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Dave Cox, a Castlevania Lords of Shadow producere egy interjúban mesélt a játék és a Move kapcsolatáról, illetve az új epizód várható játékidejéről.

Cox az interjúban elárulta, a Konaminál komolyan gondolkodtak a GDC-n hivatalosan bemutatott PlayStation Move támogatáson, de végül a stúdió elvetette a mozgásérzékelős irányítás lehetőségét, így nem fogunk a Sony varázspálcájával hadonászva platformról platformra ugrálni. A beszélgetésből az is kiderült, az új epizód durván húsz órányi játékidőt kínál majd, kalandjaink során pedig igazán változatos helyszíneket látogatunk meg. Közel ötven pályát vonultat fel a Castlevania Lords of Shadow, melyek mind hangulatban, mind kinézetben különböznek majd. Akad köztük havas, mocsaras vidék is.

 

Legfrissebb bejegyzések

BALL x PIT – Játékteszt

Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.

2025-12-05

Zúzógép – Filmkritika

Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…

2025-12-03

Anima Gate of Memories: I&II Remaster – betekintő

Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…

2025-12-03

HBO Max – 2025. decemberi ajánló

Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…

2025-12-01

Christy – Filmkritika

Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…

2025-11-30

Wall World 2 – játékteszt

A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…

2025-11-30