Egy normál újragondolásként látott volna eredetileg napvilágot a MercurySteam és a Kojima Productions közös Castlevania játéka, a Lords Of Shadow, derült ki a producer, Dave Cox szavaiból.
Egy-egy videojáték fejlesztése millió irányt vehet, de mi legtöbbször csak a kész terméket ismerjük meg, az előzetes koncepciók jórészt rejtve maradnak a felhasználói szemek elől. Dave Cox, a Castlevania: Lords Of Shadow producere elmondta, hogy a játék első szuszra egy 8-Bit-es remake lett volna a klasszikus vonalról, térbelivé varázsolva. Időközben viszont belátták, hogy nem lenne jó ötlet, ebből kifolyólag a projekt fejlesztése új csapáson haladt tovább, így végül egy vadonatúj produkciót kapunk, szintén friss sztorival és számtalan új elemmel a fedélzeten. Megjelenési dátum még mindig nincs, az idei év azonban biztos, ahogy a két megcélzott platform, a PlayStation 3 és az Xbox 360 is. Friss képeket a galériában találtok, Shifty kollégám jóvoltából.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…