Újabb fontos momentumok kerültek napvilágra a Shinji Mikami rendezésében készülő, futurisztikus lövöldéről. A Platinum Games tanult a Bayonetta fejlesztése közben elkövetett hibákból.
Az év elején (Japánban tavaly ősszel) megjelent Bayonetta egy kiváló lecke lehetett az egykoron Capcomos arcokból verbuválódott Platinum Games számára, ezért a Vanquisht már saját kezűleg, házon belül készítik mindkét célmasinára ráadásul ezúttal a PlayStation 3 a vezető platform, és nem az Xbox 360. A Bayonetta esetében az Xbox 360-as verzió lett portolva, ráadásul a Sega műhelyében, ami vastagon rányomta bélyegét a végeredményre is.
Ez a probléma elviekben már nem fog fennállni a Vanqiush esetében, amely projekt PC-n kezdte meg életét, majd később cipelték át a Sony és a Microsoft konzoljaira, derült ki Mikami mester szavaiból. Hogy lesz-e majd végül számítógépes változat is belőle, az jelenleg erősen kétséges. Tegnap friss képekkel, valamint információkkal jelentkeztünk, ezekhez mutatunk ismét utat, ha netán kihagytátok volna.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…