Újabb fontos momentumok kerültek napvilágra a Shinji Mikami rendezésében készülő, futurisztikus lövöldéről. A Platinum Games tanult a Bayonetta fejlesztése közben elkövetett hibákból.
Az év elején (Japánban tavaly ősszel) megjelent Bayonetta egy kiváló lecke lehetett az egykoron Capcomos arcokból verbuválódott Platinum Games számára, ezért a Vanquisht már saját kezűleg, házon belül készítik mindkét célmasinára ráadásul ezúttal a PlayStation 3 a vezető platform, és nem az Xbox 360. A Bayonetta esetében az Xbox 360-as verzió lett portolva, ráadásul a Sega műhelyében, ami vastagon rányomta bélyegét a végeredményre is.
Ez a probléma elviekben már nem fog fennállni a Vanqiush esetében, amely projekt PC-n kezdte meg életét, majd később cipelték át a Sony és a Microsoft konzoljaira, derült ki Mikami mester szavaiból. Hogy lesz-e majd végül számítógépes változat is belőle, az jelenleg erősen kétséges. Tegnap friss képekkel, valamint információkkal jelentkeztünk, ezekhez mutatunk ismét utat, ha netán kihagytátok volna.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…