Az EA Sports elnöke, Peter Moore, egy konferencián a digitális terjesztésről beszélt, mint a cég egyik jövőbeni lehetséges új irányáról, amivel kompenzálhatják a 2009-es év nehézségeit, veszteségeit.
Peter Moore a Morgan Stanley Media & Teleconference alkalmával beszét termékeik online árusításáról, mint egy igen kecsegtető lehetőségről. Szerinte az olyan címek, mint a Madden, a FIFA, vagy az EA Sports Active lehetnek az új üzletstratégia első résztvevői.
Szintén szó esett egyfajta regisztrációs rendszerről a Madden és a FIFA esetében, melynek segítségével a játékosok akár iPhone-juk segítségével is intézhetik játékbeli csapataik menedzselését, ami természetszerűleg egyfajta profilszélesítést is jelent a cég számára.
Ezek mellett azt is határozottan kijelentette, hogy a cég továbbra is nagy potenciált lát a Wii-ben, így annak támogatását sem hanyagolják el. Erre legnagyobb okuk, hogy ezen a platformon a vásárlóik 50%-a a női nemből kerül ki, így nem feltétlen hardcore játékosokról van szó, tehát ha ennél a rétegnél sikerül megerősíteniük pozíciójukat, akkor az EA Sports könnyen a Nike és az Adidas kaliberű nagyvállalatok versenytársa is lehetne. Így nagy valószínűséggel számíthatunk az EA Sports Active-féle, platformspecifikus programokra.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…