Egy évvel ezelőtt, a tavalyi Game Developers Conference-en mutatkozott be a cloud technológiára épülő OnLive szolgáltatás, ami a tesztfázist követően, most júniusban fog elrajtolni.
Mike McGarvey, az OnLive szolgáltatásért felelős csapat egyik vezetője az MCV-nek adott interjút az éppen zajló GDC-n, ahol az úriember hivatalosan is megerősítette, június tizenhetedikén mutatkozik be először a cloud technológiát alkalmazó OnLive. A szolgáltatás mögött már most rengeteg nagy kiadó felsorakozott, úgy mint az Electronic Arts, a Ubisoft, vagy a THQ, így a kezdőcímek között olyan friss játékok is felbukkannak, mint az Assassin’s Creed II, a Prince of Persia: The Forgotten Sands vagy a Metro 2033.
Az OnLive először az Egyesült Államokban kezdi meg pályafutását, havi 15 dolláros áron. A szolgáltatás a későbbiekben kölcsönzési, vásárlási funkciókat is kaphat, rengeteg hűségakcióra számíthatunk, ráadásul digitális disztribútorként is működhethető majd az OnLive Game Service, melyhez jelenleg még szükséges egy PC vagy Mac, a későbbiekben azonban érkezni fog a MicroConsole kiegészítő, így egy televízió és egy internetkapcsolat is elegendő lesz.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…