Michael McIntyre, a PoP: The Forgotten Sands pályadizájn direktora egy interjúban megvédte az előző Prince of Persia játékot, ugyanis az, hogy visszatér a régi, bevált recepthez a UbiSoft, még nem jelenti, hogy tévedés lett volna a 2008-as cell-shaded verzió.
A két évvel ezelőtt megjelent Prince of Persia alaposan megosztotta a célközönséget, a cell-shaded technológiával készült, teljesen új koncepciót követő epizód ugyanis alaposan eltért az előző trilógiától. Ezzel szemben a UbiSoft most készülő új Prince of Persia részének, a The Forgotten Sands-nek a pályadizájnere, Michael McIntyre úgy véli, abszolút nem volt tévedés a 2008-as epizód.
Az úriember elárulta, nem azért térnek vissza a májusban bemutatkozó új résszel az előző trilógiához, mert vegyesek voltak a Prince of Persia fogadtatásai, hiszen a PoP: The Forgotten Sands már akkor a tervező asztalon volt, amikor még a 2008-as verzió be sem mutatkozott. McIntyre szerint a sorozat több eltérő környezetben is játszódhat, a Herceg kalandja így is megállja a helyét, így a két évvel ezelőtti epizódnak igenis volt létjogosultsága.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…