Michael McIntyre, a PoP: The Forgotten Sands pályadizájn direktora egy interjúban megvédte az előző Prince of Persia játékot, ugyanis az, hogy visszatér a régi, bevált recepthez a UbiSoft, még nem jelenti, hogy tévedés lett volna a 2008-as cell-shaded verzió.
A két évvel ezelőtt megjelent Prince of Persia alaposan megosztotta a célközönséget, a cell-shaded technológiával készült, teljesen új koncepciót követő epizód ugyanis alaposan eltért az előző trilógiától. Ezzel szemben a UbiSoft most készülő új Prince of Persia részének, a The Forgotten Sands-nek a pályadizájnere, Michael McIntyre úgy véli, abszolút nem volt tévedés a 2008-as epizód.
Az úriember elárulta, nem azért térnek vissza a májusban bemutatkozó új résszel az előző trilógiához, mert vegyesek voltak a Prince of Persia fogadtatásai, hiszen a PoP: The Forgotten Sands már akkor a tervező asztalon volt, amikor még a 2008-as verzió be sem mutatkozott. McIntyre szerint a sorozat több eltérő környezetben is játszódhat, a Herceg kalandja így is megállja a helyét, így a két évvel ezelőtti epizódnak igenis volt létjogosultsága.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…