A szoftveróriások hajlamosak abba a hibába esni, hogy a minőséget háttérbe szorítva a profitot tartják szem előtt, aminek nem minden esetben feltétele a minőség ugyebár. A Visceral Games figyel erre.
A korábban EA Redwood Shores néven tevékenykedő stúdió menedzsmentje úgy érzi, hogy egy év alatt számukra egyetlen játék elkészítése az ideális, azaz, ennyi idő alatt képesek valóban minőségi játékot alkotni, bár tudnának a mennyiség javára többet is szállítani. A stúdió egyik oszlopos tagja, Nick Earl mesélt a megcélzandó stratégiáról, továbbá azt is elmondta, hogy idén már lesz kifejezetten digitális terjesztésre szánt alkotásuk is, amelyet a PlayStation Store, valamint az Xbox Live virtuális kirakataiba fognak kipakolni. Esélyes, hogy ez a cucc a Nintendo Wii-n méreteset zakózó Dead Space: Extraction átirata lesz. Egy év, egy játék, előtérben a minőséggel… Mindenképp jól hangzik.
Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.
Befutott a Rayn Reynolds-gyerekfilm, a Képzeletbeli barátok legújabb szinkronos előzetese. Avagy májusban érkezik a Szörny…
A Hades nyomát követve a Lotus Lantern Rescue Mother egy remek kínai mitológián alapuló rougelike…
Egy történetszakasz lezárul a Trails of Cold Steel 4 új, Playstation 5 verziójában!