Kategóriák: Hírek

Visceral Games – Évenkénti egy játék a cél

14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A szoftveróriások hajlamosak abba a hibába esni, hogy a minőséget háttérbe szorítva a profitot tartják szem előtt, aminek nem minden esetben feltétele a minőség ugyebár. A Visceral Games figyel erre.

 

A korábban EA Redwood Shores néven tevékenykedő stúdió menedzsmentje úgy érzi, hogy egy év alatt számukra egyetlen játék elkészítése az ideális, azaz, ennyi idő alatt képesek valóban minőségi játékot alkotni, bár tudnának a mennyiség javára többet is szállítani. A stúdió egyik oszlopos tagja, Nick Earl mesélt a megcélzandó stratégiáról, továbbá azt is elmondta, hogy idén már lesz kifejezetten digitális terjesztésre szánt alkotásuk is, amelyet a PlayStation Store, valamint az Xbox Live virtuális kirakataiba fognak kipakolni. Esélyes, hogy ez a cucc a Nintendo Wii-n méreteset zakózó Dead Space: Extraction átirata lesz. Egy év, egy játék, előtérben a minőséggel… Mindenképp jól hangzik.

 

Legfrissebb bejegyzések

The Magical Mixture Mill – Játékteszt

Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.

2024-04-26

Micegard – betekintő

Kis egerek, nagy csaták.

2024-04-22

Megérkezett a Képzeletbeli barátok legújabb előzetese

Befutott a Rayn Reynolds-gyerekfilm, a Képzeletbeli barátok legújabb szinkronos előzetese. Avagy májusban érkezik a Szörny…

2024-04-21

Lotus Lantern: Rescue Mother játékteszt

A Hades nyomát követve a Lotus Lantern Rescue Mother egy remek kínai mitológián alapuló rougelike…

2024-04-17

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV játékteszt

Egy történetszakasz lezárul a Trails of Cold Steel 4 új, Playstation 5 verziójában!

2024-04-08

Gord – Játékteszt

Túlélő városépítés egy szláv folklór inspirálta világban.

2024-04-07