Az elmúlt időszakban sorra jelentik meg a nagy csapatok, hogy megjelenés előtt álló játékaik nem fogják támogatni a LAN és dedikált szerver opciót, és sajnos ehhez a társasághoz csatlakozik most a jövő hónapban megjelenő Command & Conquer 4 is.
Sam Bass, a Command & Conquer 4: Tiberian Twilight vezető dizájnere jelentette be tegnap, hogy a márciusban, PC exkluzív címként érkező negyedik rész nem fog LAN és dedikált szerver támogatást kapni. A döntés hátterében az EA által kifejlesztett egységes online rendszer áll, a játék ugyanis állandó online kapcsolatot igényel, a kiadó ugyanis folyamatosan rögzíti eredményeinket, beállításainkat – mind skirmish, mind multiplayer és egyjátékos mód esetén – , egyszóval minden szükséges adatot. Mindez azt jelenti, hogy a játékot mondjuk egy barátnál, vagy egy internet kávézóban játszva se kell újra konfigurálni, a rendszerbe belépve ugyanis legutóbbi mentéseink és adataink lesznek elérhetőek.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…