John Schappert, az Electronic Arts egyik vezető beosztású munkatársa egy interjúban elárulta, sokkal több figyelmet kellett volna szentelnie a marketingeseknek a Dead Space-re és Mirror’s Edge-re, a két játék sikeres ugyanis nagyban ezen múlott.
Schappert nyilatkozata szerint a tavaly megjelent két új franchise pocsék eladásainak egyik legfőbb oka, a kevés figyelem volt, az EA ugyanis keveset ölt a reklámozásba, pedig a kiadó előzetes elvárásai igen csak reményteliek voltak. A sikertelenség ellenére nem búslakodott a kaliforniai óriás, mind Isaac Clarke, mind Faith megkapja a maga folytatását, és ha a Dante’s Inferno-t és Mass Effect 2-öt jellemző reklámhadjárat előzi meg a két folytatás premierjét, akkor minden bizonnyal jobban teljesít majd a kasszáknál is a két játék.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…