16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Napjaink roppantul fejlett hardverei lehetővé teszik, hogy már-már CGI minőségű grafikát produkáljanak valós időben, ami csökkenti a kontrasztot az in-game jelenetek és az előre letárolt átvezetők között.

 

David Cox producer, a Konami-nál kinyilatkozta magából, hogy a jelenleg is fejlesztés alatt álló Castlevania epizód, a Lords Of Shadow mentes lesz mindennemű CGI mágiától, tehát az összes eddig látott mozgóképet a játék grafikus motorjával renderelték a srácok a stúdióban. David a Twitteren tette közzé, hogy a produkció abszolút kompjúteranimáció-mentes lesz, amit a gép kipakol a képernyőkre, azt az engine izomból végzi majd el. Ha ez igaz, a grafikára panasz biztosan nem lehet. A Castlevania: Lords Of Shadow valamikor az idei esztendő folyamán kerül polcokra PlayStation 3, valamint Xbox 360 konzolokon, a spanyol illetőségű MercurySteam fejlesztésében, a Kojima Productions csapatának aktív közreműködésével.

 

.

Legfrissebb bejegyzések

Escape Simulator 2 – betekintő

A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…

2025-12-13

Lost in Random: The Eternal Die – játékteszt

A Lost in Random: The Eternal Die a Lost in Random világából merít, de játékmenete…

2025-12-12

Viewfinder – betekintő

A Viewfinder a Portal és ahhoz hasonló logikára épülő játékok ismerős megoldásai közé egy új…

2025-12-12

Dark Quest 4 – Játékteszt

A HeroQuest ihlette dungeon crawler immár negyedik résszel jelentkezik.

2025-12-10

Legénybúcsú – Interjú a rendezővel és a színészekkel

December 11-én érkezik a mozikba a Legénybúcsú, Szente Vajk azonos című színdarabjának filmadaptációja. A sajtótájékoztatón…

2025-12-10

NeverSynth – Bemutató

Synthwave autózás gyenge kivitelezésben.

2025-12-07