Napjaink roppantul fejlett hardverei lehetővé teszik, hogy már-már CGI minőségű grafikát produkáljanak valós időben, ami csökkenti a kontrasztot az in-game jelenetek és az előre letárolt átvezetők között.
David Cox producer, a Konami-nál kinyilatkozta magából, hogy a jelenleg is fejlesztés alatt álló Castlevania epizód, a Lords Of Shadow mentes lesz mindennemű CGI mágiától, tehát az összes eddig látott mozgóképet a játék grafikus motorjával renderelték a srácok a stúdióban. David a Twitteren tette közzé, hogy a produkció abszolút kompjúteranimáció-mentes lesz, amit a gép kipakol a képernyőkre, azt az engine izomból végzi majd el. Ha ez igaz, a grafikára panasz biztosan nem lehet. A Castlevania: Lords Of Shadow valamikor az idei esztendő folyamán kerül polcokra PlayStation 3, valamint Xbox 360 konzolokon, a spanyol illetőségű MercurySteam fejlesztésében, a Kojima Productions csapatának aktív közreműködésével.
.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…