Megérkezett a R.U.S.E. hogyan készült sorozat fejlesztői naplójának második felvonása, melyben Jeff Spock, a sztorimód forgatókönyvírója mesél.
A múltkori videóban Mathieu Girard producer mesélt a fejlesztés nehézségeiről, az érintőképernyős irányításról és persze arról, hogyan lehet jól megtévesztéssel, félrevezetéssel győzelemre vezetni csapatodat. Ma azonban először hallhatunk érdemi infókat a játék egyjátékos módjáról, illetve annak történetéről, ugyanis a játék forgatókönyvírója, Jeff Spock mesél a sztorielemekről és a főbb karakterekről.
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…
A Lost in Random: The Eternal Die a Lost in Random világából merít, de játékmenete…