Claire Backhouse, a Studio Santa Monica termékmenedzser a CVG-nek adott interjúban mesélt a márciusban érkező God of War 3 technikai hátteréről, így az is kiderült, csak a PlayStation 3 képes elfuttatni a játékot.
Decembber elején jelentettük, hogy teljesen elkészült a God of War harmadik része, így minden akadály elhárult Kratos végső kalandjának márciusi megjelenése elől. Claire Backhouse, a Studio Santa Monica termékmenedzser a CVG-nek adott interjúban így nem is a játékról, hanem inkább annak technikai hátteréről és PlayStation 3 exkluzivitásának okairól mesélt.
A beszélgetés során kiderült, a fejlesztők minden erejükkel azon voltak a játék hegesztése során, hogy maximálisan kiaknázzák a PlayStation 3 képességeit, így ez a játék minden területén, elsősorban a vizualitásban nyilvánul majd meg. Mindez azt is jelenti, hogy rengeteg olyan ficsőrt tartalmaz majd a játék, amit csak a PS3 képes erővarázsolni, így ez a legfőbb oka, hogy platformexkluzív lett a God of War 3.
Ilyen például a High Dynamic Range Lighting (HDRL) technológia, melynek lényege, hogy ha a kamera Kratos szemszögéből követi az eseményeket, akkor a kamera az emberi retina működését szimulálja, azaz ha egy sötét helyről hirtelen világos környezetbe csöppenünk, akkor szép lassan alkalmazkodik a kamera képe a körülményekhez.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…