A világ egyik legnépszerűbb és talán egyik legtermékenyebb fejlesztője, egyben kiadója, a Capcom úgy véli, hogy a jövőben átgondoltabban kellene kezelniük a külsős erőforrások bevonását.
Miután a Capcom képtelen megfelelő mennyiségű saját címet leszállítani, rendszeresen nyugati erőforrásokat von be a projektjeibe, lásd például a jelenleg is termelésben lévő Dead Rising folytatását, vagy éppen a nagyot hasaló Bionic Commando-t. A vállalat második számú embere, Haruhiro Tsujimoto úgy vélekedik, hogy a jövőben célszerű lenne átgondoltabban strukturálni a fejlesztéseket, azaz, az új címeket Japánban fejlesztené az anyavállalat, a jól bejáratott, erős rajongói táborral bíró franchise-ok folytatásait pedig készíthetnék a nyugati, nagyrészt külsős stúdiók. A Bionic Commando csúnyán elfüstölt, a Capcom-nak azonban bevallottan nagy szüksége van a nyugati csapatok bedolgozására, viszont a jövőben ha Haruhiro Tsujimoto-n múlik, a tengerentúlon nem eszkábálnak majd vadonatúj anyagokat, azokat hazai stúdiók készítenék és felügyelnék, hogy minél stabilabb alapot öntsenek ki a friss IP-k számára, amelyre majd a későbbiekben tehát magabiztosabban építkezhetnek már a nyugati fejlesztők is.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…