Közeledik az Assassin’s Creed 2 megjelenése, lassan megszaporodnak a játékot hirdető tévéreklámok és egyéb hirdetési anyagok, azonban ezek többsége kizárólag a PS3-as verziót promotálják majd.
A UbiSoft ugyanis az év elején szerződést kötött a Sony-val, melynek értelmében a napokban megjelenő tévéreklámok mindegyike kizárólag a PlayStation 3-as logót tűnteti majd fel, miközben a játék multiplatform cím, hiszen november 17-én X360-ra is kapható lesz Ezio kalandja.
Yves Guillemot, a UbiSoft elnöke a cég tegnapi aktuális pénzügyi konferenciáján azt is elárulta, hogy 80%-al több előrendelés futott be a második részre, mint az eredeti verzióra, így a vállalt reményei szerint közel 15-20%-al többet sikerül értékesíteni világszerte a játékból. Guillemot és Alain Martinez, a UbiSoft másik prominens alakja azt is elhintette, hogy jövőre se maradunk Assassin’s Creed nélkül, vagyis nem kell újabb két évet várnunk egy újabb bérgyilkosos kalandra. Bár egyikőjük sem erősítette meg, hogy folytatásról lesz-e szó, így nem kizárt, hogy valami DLC-ről, esetleg egy spin-off játékról, vagy ne adj isten a Lineage sikerén felbuzdulva valami élőszereplős produkcióról lesz szó.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…