Közeledik az Assassin’s Creed 2 megjelenése, lassan megszaporodnak a játékot hirdető tévéreklámok és egyéb hirdetési anyagok, azonban ezek többsége kizárólag a PS3-as verziót promotálják majd.
A UbiSoft ugyanis az év elején szerződést kötött a Sony-val, melynek értelmében a napokban megjelenő tévéreklámok mindegyike kizárólag a PlayStation 3-as logót tűnteti majd fel, miközben a játék multiplatform cím, hiszen november 17-én X360-ra is kapható lesz Ezio kalandja.
Yves Guillemot, a UbiSoft elnöke a cég tegnapi aktuális pénzügyi konferenciáján azt is elárulta, hogy 80%-al több előrendelés futott be a második részre, mint az eredeti verzióra, így a vállalt reményei szerint közel 15-20%-al többet sikerül értékesíteni világszerte a játékból. Guillemot és Alain Martinez, a UbiSoft másik prominens alakja azt is elhintette, hogy jövőre se maradunk Assassin’s Creed nélkül, vagyis nem kell újabb két évet várnunk egy újabb bérgyilkosos kalandra. Bár egyikőjük sem erősítette meg, hogy folytatásról lesz-e szó, így nem kizárt, hogy valami DLC-ről, esetleg egy spin-off játékról, vagy ne adj isten a Lineage sikerén felbuzdulva valami élőszereplős produkcióról lesz szó.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…