Tölthető a Left 4 Dead 2 megjelenés előtt fellőtt próbaverziója, így vásárlás előtt bárki kipróbálhatja a játékot, de ha esetleg ez nem győz meg, akkor a frissen megkaparintott tévéreklám talán sikeresen befolyásol majd.
A hét elején számoltunk be róla, hogy a Valve igencsak grandiózus reklámkampányt indít a Left 4 Dead 2 megjelenése előtt, a csapat ugyanis összesen25 milliót fordít a játék promotálására. Ebből Európában durván 10 millió dollárt szeretnének reklámra fordítani, és főként az Egyesült Királyságban fogják agyonreklámozni az újabb zombivadászatot. Íme az első tévéreklám:
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…