David Cage, a Quantic Dream elnöke az Eurogamer Expo-n a jövőre datált Heavy Rain és a PlayStation 3 kapcsolatáról mesélt.
A Cage-el készült interjú során a Quantic Dream elnöke többek között arra is kitért, hogy a fejlesztések kezdetén miért a PlayStation 3-at választották célplatformnak. Az úriember elmondása szerint két fő okuk volt: az egyik a konzol belsejében rejlő hardver, a másik az architektúra.
Cage szerint ha igazán komoly, fantasztikus "előadást" akar prezentálni valaki, akkor egy jól megírt PS3 engine mindezt lehetővé teszi, mivel maga a konzol teljesítményét tekintve hihetetlen erővel és képességekkel bír. Ha mindezt egy másik konzolon próbálták volna megvalósítani, akkor sokkal bonyolultabb lett volna a fejlesztés. Cage arra is kitért, hogy nem a realisztikus látvány megteremtése volt a fő céljuk, de mivel komolyan szeretnének emociónálisan is hatni a játékosra, így hihető karaktereket szerettek volna készíteni, amire szintén csak a Sony masinája képes.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…