Final Fantasy XIII – Nem lesz szintlépés

16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A harcrendszert illetően eddig nem sok információval rendelkeztünk a Final Fantasy XIII kapcsán, az egyik japán magazinnak köszönhetően azonban lelepleződtek az újdonságok.

Bár japánul nem tudunk, az angol nyelvű fordítások arról számoltak be, hogy a játékra eddig jellemző fejlődési rendszer teljesen új megvalósítást kap. A jövőben nem az ellenfelektől elszippantott varázslatok, nem a tapasztalati pontok és egyéb matériák alapján zajlik majd a szintlépés, hanem a frissen bevezetett Crystalium System névre keresztelt rendszer váltja a régi szisztémát.

 

Az új rendszer lényeg úgy néz ki, hogy minden egyes legyőzött ellenfél után kapunk bizonyos mennyiségű CP-t, amiket felhasználva közvetlenül vásárolhatunk új képességeket, fejlesztéseket, amikből aztán közvetlenül nyílnak majd meg az utak az újabb képességek, fejlesztések felé. Mindezt egy köralakú interfészen keresztül tudjuk kezelni.

 

Az új fejlődési rendszer scannelt képeit itt tudjátok megtekinteni!

Legfrissebb bejegyzések

BALL x PIT – Játékteszt

Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.

2025-12-05

Zúzógép – Filmkritika

Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…

2025-12-03

Anima Gate of Memories: I&II Remaster – betekintő

Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…

2025-12-03

HBO Max – 2025. decemberi ajánló

Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…

2025-12-01

Christy – Filmkritika

Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…

2025-11-30

Wall World 2 – játékteszt

A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…

2025-11-30