A UbiSoft tervei szerint különböző formában, de reklámok jelennének meg a jövő év elején megjelenő Splinter Cell: Convictionben. Lehet, hogy egy Coca-Colás üveggel fogunk hadonászni?
A tervek szerint két különböző formában, statikus és videóhirdetéses kivitelben jelennének majd meg a játék közben különböző reklámok. Előbbi különböző használható tereptárgyakat takar, úgy mint egy Coca-Colás üveget, amit a verekedős, közelharci részek során nyugodt szívvel használhatunk fel. Az üveget eltörve, mondjuk késként használva próbálhatjuk meg likvidálni az ellenfelet.
A videós hirdetéseket talán nem kell bemutatni, viszont a UbiSoft jelezve, hogy mennyire komolyan gondolja az efféle hirdetési módszert, egy térképet küldött szét a lehetséges hirdetőknek, amiben az adott cégek megtekinthetik, a játékosok merre fognak járni, merre nézhet, mi fogja megragadni a figyelmét, vagyis pontosan hol érdemes majd hirdetni.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…