Az éppen zajló Eurogamer Expo 2009-en nyilatkozott a Splash Damage elnöke, Paul Wedgwood, aki arról mesélt, miért nem éri meg AAA-s, PC exkluzív címeket fejleszteni.
A Splash Damage elnöke, Paul Wedgwood úgy nyilatkozott, hogy a jelenlegi helyzetben egyszerűen nem éri meg csak PC-re fejleszteni, ugyanis a kiadók akkor sem nyújtanak megfelelő támogatást, ha bombabiztos "tripla-A" játékról van szó. Éppen ezért gyakoribb, hogy a stúdiók multiplatform címeket készítenek, a PC-s exkluzivitásról sajnos a többségnek le kell mondania.
Wedgwood a következőket mondta:
"Úgy két-három éve rájöttünk, hogy nem nagyon fogunk életben maradni, ha csak PC játékokat készítünk, miután ez nem összeegyeztethető a célunkkal, miszerint AAA címeket szeretnénk fejleszteni. Egyszerűen nem tudod akkora költségvetésre rávenni a kiadót, hogy szimfónikus zenét vehess fel Londonban, vagy hogy felbéreld a legjobb szinkronszínészeket, ha csak PC-n akarod megjelentetni a játékot, mivel itt az eladások nem teszik ezt lehetővé.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…