Nagyon úgy tűnik, hogy egy esetlegesen megjelenő sebtapasszal sem lehet kompatibilissé tenni a régebben megjelent X360 játékokat a jövőre megjelenő Project Natallal.
Az E3-on mutatta be hang-és mozgásérzékelős kontrollerét, a Project Natalt a Microsoft, amit az idei Tokyo Game Show-n is erősen demonstrál a cég, hiszen a konkurencia is hasonló kontrollerrel jelentkezett. A 2010 végén megjelenő kütyüről azonban a minap kiderült, nem biztos, hogy támogatni fogja a korábban megjelent alkotásokat. Kudo Tsunoda, a Microsoft munkatársa ugyanis a Katamari Damacy Natalos prezentációjakor elárulta, nem lenne elegendő, hacsak egy sebtapasz érkezne a készülékhez, ugyanis annak kódja túlságosan bonyolult ahhoz, hogy csak egy patch-csel orvosolni lehessen a hiányosságot. Vagyis a kiadóknak kell átdolgozniuk korábbi játékaikat.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…