Matt Hooper, a Rage vezető dizájnere a 1UP-nak adott interjúban elárulta, a Rage-ben nem lesznek szkriptelt jelenetek, így a Doom 3-ban látottakat el lehet felejteni.
Több és komoly kritika is támadta anno a Doom 3-at, hogy a játékban szinte minden előre megvolt írva, vagyis rengeteg szkriptelt jelenetbe botlott az ember, ami egy-egy újrajátszásnál, vagy elhalálozás utáni betöltést követően teljesen hazavágta a játékélményt, hiszen már felkészülve várhattuk az ellenfeleket, akik mindig ugyanott rontottak ránk.
Matt Hooper, a Rage vezető dizájnere a 1UP-nak adott interjúban azonban igyekezett leszögezni, hogy az id Tech 5 hajtotta játékban erre már nem kerül sor, az ellenfelek, köztük például az RC Bomb bázis megkörnyékezése során a Shrouded klán tagjai, azt fogják tenni, amit tenniük kell. Ha védekezni kényszerülnek, akkor védekezni fognak, ha viszont lehetőségük lesz ellentámadást indítani, akkor készek lesznek lerohamozni minket. Ráadásul a kiirtott klántagok helyét újabb és újabb csoportok veszik át, így ha utunk ismét visszavezetni egy már megtisztított helyszínre, akkor ismét komoly kerezsttűzbe kerülnénk.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…