Eric Biessman, a játék kreatív igazgatója a minap egy interjúban leszögezte, a Wolfenstein nem egy újabb második világháborús játék. Sokkal összetettebb dologról van szó, mint hinnénk.
Eric Biessman, a játék kreatív igazgatója a VG247-nek adott interjúban egyértelműen leszögezte, hogy a Raven Software nem óhajt mégegy második világháborús FPS-t kipréselni magából. A Wolfenstein sokkal komplexebb alkotás, melyben az okkultizmus, a nácik rögeszméje, a tömény akció és a sci-fi elemek kerülnek előtérbe, a körítés, pontosabban az időpont ezúttal teljesen mellékes. A csapat nem implementál játékába valós elemeket, szereplőket és helyszíneket, az Activison megbízásából szabadjára engedhették kreatív énjüket, így születehettek meg a különös ellenfelek, a spéci fegyverek és Shroud, mint alternatív univerzum.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…