Eric Biessman, a játék kreatív igazgatója a minap egy interjúban leszögezte, a Wolfenstein nem egy újabb második világháborús játék. Sokkal összetettebb dologról van szó, mint hinnénk.
Eric Biessman, a játék kreatív igazgatója a VG247-nek adott interjúban egyértelműen leszögezte, hogy a Raven Software nem óhajt mégegy második világháborús FPS-t kipréselni magából. A Wolfenstein sokkal komplexebb alkotás, melyben az okkultizmus, a nácik rögeszméje, a tömény akció és a sci-fi elemek kerülnek előtérbe, a körítés, pontosabban az időpont ezúttal teljesen mellékes. A csapat nem implementál játékába valós elemeket, szereplőket és helyszíneket, az Activison megbízásából szabadjára engedhették kreatív énjüket, így születehettek meg a különös ellenfelek, a spéci fegyverek és Shroud, mint alternatív univerzum.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…