Nyáron debütál a Sucker Punch legújabb sandbox-akciójátéka, az Infamous, melyben tetteink befolyásolják megítélésünket. Az IGN friss előzetesében erről a karma-rendszerről olvashattuk az első részleteket.
A PlayStation 3 exkluzív, júniusban polcokra felmászó Infamous-ban egy fiktív nagyvárosban kell szuperhősként rendet teremtenünk. Persze, ha úgy tartja kedvünk, akkor főhősünk, Cole akár az erős sötét oldalára is átcsábulhat, aminek bizony látható jelei lesznek majd a játék közben. A karma-rendszer lényege, hogy hősünk megítélése folyamatosan változik, azt csakis tettei befolyásolják. Ha például segítünk a védtelen járókelőkön, akkor pozítiv értékelést kapunk, kék színű villámokat szórunk és külsőnk se változik. Azonban ha elszívjuk Empire City civil lakóinak erejét, vagy mindenféle indok nélkül rájuk támadunk, akkor megítélésünk azonnal átvált negatívba. Ilyenkor piros színű villámokkal operálhatunk, és Cole külseje is megváltozik, arca teljesen eltorzul. Összesen egyébként hét fokozat között egyensúlyozhatunk majd: a Guardian, Champion, és Hero rangok a jó, a Thug, Outlaw, és Infamous státuszok pedig a gonosz tettekkel érhetőek el.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…