Richard Gaetan, a Far Cry 2 multiplayer részlegének producere manapság egyre többet nyilatkozik. Ezúttal a Call of Duty 4-ről zeng ódákat, amit a fejlesztői napló harmadik felvonásával fejelünk meg.
"Tavaly ősszel, mikor megjelent a játék, rengeteget játszottunk a csapat tagjaival, majd mindig leültünk és megbeszéltük tapasztalatainkat. Sokan úgy gondolták, hogy pontosan ez az, amire szükségünk van, de mi nemet mondtunk, ugyanis a mi technológiánk és a játék mechanizmusa teljesen eltér a Call of Duty stílusától. "
"Meg akartuk tartani a legkirályabb elemeket, mint például ilyen volt a fejlődési rendszer, de a mi esetünkben sajnos nem úgy működött, mint a Call of Duty 4 esetében, így az egész kicsit kaotikusnak hatott, így letettünk róla. Az egész valahogy nem akart együttműködni a hatalmas térképekkel, a dinamikus rombolással, a tűz használhatóságával. Így aztán úgy döntöttünk, hogy az egyjátékos mód elemeit ültetjük át a multiplayerbe, csak az egészet felgyorsítjuk, hiszen sokkal pergősebb játékélményben lesz részünk többjátékos módban."
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…