Richard Gaetan, a Far Cry 2 multiplayer részlegének producere manapság egyre többet nyilatkozik. Ezúttal a Call of Duty 4-ről zeng ódákat, amit a fejlesztői napló harmadik felvonásával fejelünk meg.
"Tavaly ősszel, mikor megjelent a játék, rengeteget játszottunk a csapat tagjaival, majd mindig leültünk és megbeszéltük tapasztalatainkat. Sokan úgy gondolták, hogy pontosan ez az, amire szükségünk van, de mi nemet mondtunk, ugyanis a mi technológiánk és a játék mechanizmusa teljesen eltér a Call of Duty stílusától. "
"Meg akartuk tartani a legkirályabb elemeket, mint például ilyen volt a fejlődési rendszer, de a mi esetünkben sajnos nem úgy működött, mint a Call of Duty 4 esetében, így az egész kicsit kaotikusnak hatott, így letettünk róla. Az egész valahogy nem akart együttműködni a hatalmas térképekkel, a dinamikus rombolással, a tűz használhatóságával. Így aztán úgy döntöttünk, hogy az egyjátékos mód elemeit ültetjük át a multiplayerbe, csak az egészet felgyorsítjuk, hiszen sokkal pergősebb játékélményben lesz részünk többjátékos módban."
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…