John Carmack a Shacknews-nak adott interjúban mesélt a Quake MMO felmerülő tervéről és a webalapú fejlesztés nehézségeiről.
Az egyik, hogy a csapat tisztában van vele, hogy még ma is mennyi rizikóval és milyen hatalmas költségekkel jár egy MMO fejlesztése, a másik pedig, hogy ezen a téren semmilyen tapasztalatuk nincs, így tényleg merész húzás lenne bevállalni egy online mókára kihegyezett játék fejlesztését. Carmack azt is elmondta, hogy a Quake 3: Arena készülő portolása, a Quake Live is komoly nehézségek árán akar megszületni, ugyanis nem sok tapasztalatuk van a webes fejlesztések terén. A programozó be is ismerte, hogy alábecsülték e webes kihívást.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…