GC 2008 – Prince of Persia: Next Gen – Interjú Michael McIntyre-vel

17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az újragondolt Prince of Persia pályatervezőjével beszélgetett a GT munkatársa. McIntyre rengeteg érdekességet árul el a cell-shaded technológiát alkalmazó produktumról.

Michael McIntyre, a Prince of Persia: Next Gen vezető pályatervezője az interjúban elárulja, hogy szerinte merre is tart és mivé lesz a Herceg új kalandja, illetve a fejlesztés nehézségeiről is elárul ezt-azt. Aki esetleg a tömény gameplay jelenetekre vágyik, az kattanjon IDE, ugyanis hét percnyi videóanyag várja!

Legfrissebb bejegyzések

Az HBO Max 2026-os kínálata

A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…

2025-12-19

LUMO 2 – betekintő

A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…

2025-12-17

VEX MAGE – betekintő

Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…

2025-12-17

Used Cars Simulator – Korai Hozzáférés betekintő

Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!

2025-12-13

Escape Simulator 2 – betekintő

A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…

2025-12-13