Az IGN meginterjúvolta a Metal Gear Solid sorozat atyját, Hideo Kojimát, aki kifakadt a kérdezz-felelek alatt.
"Amikor a Tokyo Game Show alkalmával először bemutattuk a játékot, boldog volt a csapat. A PlayStation 3 igazi álomgépnek tűnt, azonban a fejlesztések előrehaladtával rá kellett jönnünk, hogy a "fekete szörnyetegnek" komoly korlátai vannak. Eredetileg tíz lépést szerettünk volna megtenni előre és ehelyett mindössze egyet sikerült. Ettől függetlenül sokat így is sokat fejlődtünk, de messze nem ezt vártuk."
"Három évvel ezelőtt még úgy nyilatkoztam az MGS kapcsán, hogy valami igazán maradandót, forradalmit fogunk alkotni a srácokkal. Sajnos ez nem jött össze, mely leginkább a CPU-nak köszönhető. Már most is teljesítőképessége határán használjuk a PS3 Cell erőforrásait. De ne értsenek félre, ugyanis nem a PS3-at vagy az MGS4-et kritizálom, csupán a kezdetek kezdetén nem voltunk tisztában a Sony által kínált specifikáció valós teljesítményével, így olyanba vágtunk a fejszénket, ami mi magunk se láttunk előre."
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…